Ihmeiden aika ei ole ohi...vaikean viikon jälkeen (siis maha reistaili) olen laihtunut -900 g ja paino on alle sadan, eli 99,9 kiloa. BMI 36,7. Ilonkyyneleitä vuodatetaan täällä että päästiin tosta sadasta eroon, vaakassakin oli olevinaan niin vähän numeroita mitä ennen. Nyt kun jaksan oikein tsempata itseäni niin viikon päästä olen taas pikkasen hoikemmassa kunnossa. Pitäisi kaivaa se mittanauhakin esiin ja ottaa nuo omat missinmitat muistiin...Vyötärö mulla oli silloin alussa 110 cm, jos nyt oikein mittasin. Mutta varmasti menee aikaa kun tuo ihrakerros alkaa sulamaan, on sitä kuitenkin niin paljon...

Vaikka ulkona sataa kaatamalla vettä ei se masenna mua nyt yhtään, koska olin vielä perjantaina varma ettei paino ole ainakaan laskenut, ennemmin päinvastoin, koska koko viikko oli ollut yhtä kärsimysnäytelmää ton mahan pelaamisen kanssa. Eilen illallakin alkoi taas tulla samoja oireita eli olo oli kuin potkupallolla. Olisiko johtunut sitten siitä kun söin niitä makeita kakkuja siellä juhlissa vai mikä. Jospa se vähäinenkin sokerimäärä oli shokki vatsalle...No mutta nyt olen iloinen kuin peipponen...tästä on hyvä jatkaa...

Tsemppiä jokaikiselle ja toivotaan aurinkoisempia päiviä...Muistittehan siirtää kelloja?!!