Tuskinpa liittyy tää mun päänsärky mitenkään tähän mun laihdutukseen, koska vasta toinen päivä on menossa. Ehkäpä niskat on vaan jotenkin jumissa. Tai sitten elimistö taistelee sokerittomuuttaa vastaan...normaalisti olisin jo syönyt puolikkaan suklaalevyn, se kun tuntuu auttavan joka vaivaan, myös päänsärkyyn. Nyt täytyy varmaan tyytyä ihan tavallisen särkytablettiin.

Tämä Kansainvälinen Naistenpäivä on mennyt ihan kivasti. Lounaalla söin pinaattikeittoa leivän kera. Huomasin vaan että sekin tuli syötyä ilman että olisin juonut mitään. Mikä ihme etten ymmärrä juoda tuota vettä tarpeeksi? Tai oikeastaan ollenkaan. Sukuvika, ollaan tällaisia kuivasuita. Pakko yrittää muistaa alkaa juomaan enemmän. Painonvartijoissakin aina painotettiin veden juomisen tärkeyttä, muistaakseni pitäisi 2 litraa juoda nestettä päivässä. Meikäläisen juomiset päivässä on yleensä n. 4-6 kuppia kahvia, 2 lasillista vichyä tai pepsimaxia. Tuohon juomattomuuteen täytyy paneutua tosissaan ja laittaa se juomapullo näkyvälle paikalle jääkaappiin.

Olen myös yrittänyt olla käymättä vaa´alla etten turhaan stressaannu sen lukemista. Voihan se olla että viikon aikana ei tipu paino ollenkaan koska "ahmin" tuota sapuskaa viimeviikon aikana ihan tosissaan. Tuntui ettei mikään riittänyt vaan ensin söin jotain suolasta, sitten teki mieli makeaa ja sitten tuli jano...Ja jos totta puhutaan niin tollasta mun syöminen on ollut koko tämän talven. Ihmetellyt olen kyllä itsekkin mikä minussa on ollut. En ole mielestäni ollut masentunut tai muuta, koirien kanssa on ollut kiva lenkkeillä ja touhuta mutta itsestäni en ole jaksanut huolehtia. Yleensä kuitenkin talvisin olen saanut pidettyä tuon painon kurissa ja yleiskuntokin on yleensä kohonnut kun on ehtinyt enemmän liikkua. No mitä sitä enää murehtii, mennyt mikä mennyt. Nyt on uusi aika edessä.

Olen käynyt lukemassa eilen ja tänään muiden laihduttajien blogeja ja kyllä tytöt ovat saaneet hyvin pudotettua painoa. Yksi heistä on laihtunut yli 12 kiloa vuoden alusta, sitä tulosta on hyvä tavoitella tässä itsekukin. Ja hyvin ovat monet muutkin saaneet itsensä kevyemmäksi. Toivotaan että juhannuksena minäkin kuulun heidän joukkoon.

Kaikille Naisille, kokoon katsomatta, Hyvää Naistenpäivää!!