Jippii, olen laihtunut viikon aikana 2,3 kg eli paino on nyt 102,2 kg. Olisiko toiveita että viikon päästä voisin olla jo alle sadan kilon? Tuskinpa ihan mutta onpa ihmeellistä miten tuo pikkasen yli kahden kilonkin pudotus voi tehdä olon jo paljon kevyemmäksi. Innostus on suuri ja olen saanut lähipiirinkin innostumaan laihduttamaan, eli nyt voisi tuota tukea tulla myös heiltä.

Eilen illalla palkitsin itseni herkkuhetkellä saunan jälkeen ja söin Valion Mansikkajäätelöpikarin ja kevyen sellaisen, 1,5 pisteen arvoisen. Ihan tyytyväinen olin siihen eikä lisää tehnyt mieli, ja siitäkin sai koira nuolla jämät purkin pohjalta. Vielä viime lauantaina söin sellaisen annoksen oikein lihottavaa jäätelöä että kupin reunoilta valui liiat pois...Ja vuosien aikana olen muuten huomannut että ihmeesti tuo jäätelökupin koko on kasvanut...Voi kun jaksaisi nyt tsempata eikä sortuisi mihinkään makeaan ja lähinnä siihen suklaaseen, pelottaa kun pääsiäinen on tulossa ja noita suklaaherkkuja on kaupan hyllyt täynnä...En sorru!!!On pakko olla vahva!

No mutta hyvin tämä viikko on siis mennyt ja olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Olisinhan varmaan pystynyt jollain keittokuurilla laihtumaan paljon enemmänkin mutta minulle sopii paremmin että syön ihan normaalia ruokaa, mutta vaan kevyempinä vaihtoehtoina. Ja että olen pystynyt olemaan syömättä pullia ym. leivoksia. Kahvin kanssa on riittänyt joko Riisikakku tai kevyt myslipatukka. Vielä kun saisi tuota liikuntaa tehokkaammaksi niin eiköhän tästä hyvä tule.

Mukavaa sunnuntaita teille kaikille ja tsemppiä jokaikiselle!!!