töissä on ollut tosi kiire ja raskas viikko...kantelua ja kävelyä joka päivä niin että jalat on ihan sököt...ehkäpä noita kaloreita sitten on kulutettu enemmän mutta pikkasen olen sortunut herkkuihin...jäätelöä muutaman kerran ja pari muffinssia ym. No vaaka ei onneksi vielä näytä kauheaa painonnousua paitsi kun ostin uuden vaakan niin sehän näytti heti kilon enemmän kuin tuo vanha...kumpi on totuuden mukaisempi, tiedä sitä...vanhaan vaakaan mä luotan enemmän kun on "punnitusystävällisempi"......

Keli on jotain kamalaa tänään..räntää sataa ja kaikki ulos kannetut orvokit on nyt sitten lumen alla piilossa...no eipä niitä kukaan tämmösellä ilmalla tule ostamaan..eilen kävi toimittaja yhdestä lehdestä tekemässä juttua puutarhastani ja napsi kaiken maailman kuvia...onpa kivaa kun tulee iso naama johonkin lehteen...täytyy sensuroida jotenkin...nuo valokuvat on aina olleet jotain painajaisia mulle...aikanaan jo koulukuvissa oli kauheaa olla...siinä näki taas paljon oli vuodessa lihonut. Sitähän se on kun ei ole sinut oman itsensä kanssa kun ei voi kattoa omia valokuvia...nolottaa, hävettää ja välillä kuvottaa...onneksi se lehtikuvaaja laittaa mulle vedoksen jutusta et voin kattoa etukäteen miten järkyttävän näköinen mä taas olen...ei tule aamupostissa sitten shokkina..

Tänään en tiedä mitä tekisi puutarhalla kun on tommonen keli...täytyisi lähteä asioille kaupunkiin mut jotenkin ei huvita lähteä tollasella kelillä...miksi se aurinko ei jo ala paistamaan....

Tsemppiä kaikille ja etenkin niille muillekin jotka ovat "sortuneet"...