Kyllä täällä vielä ollaan hengissä vaikkei olla taas viikkoon kirjoiteltu mitään. On vaan niin kiire tuolla puutarhalla että illalla ei enää jaksa skriivailla ainakaan mitään järkevää tänne blogiin. Nää hellekelit on tosi mukavia: asiakkaita riittää mutta kokoajan saa olla kastelemassa noita kukkia kun tuntuu että kuivavat silmissä...Helle on myös pistänyt mun elimistön johonkin turvotustilaan...tuntuu että nestettä kertyy jokapuolelle...paino vaihtelee sinne sun tänne...mutta onneksi sentään oli aamupunnituksessa muutama gramma tippunut.

Virallinen punnituspäivä antoi seuraavan tuloksen: paino 95.7 kg, eli pudotusta viikossa "peräti" 400 grammaa...painoindeksi on nyt 35.2. Ihan odotettavissa oleva tulos vaikka alkuviikolla oli toiset lukemat puntarilla...sitten alkoi toi paino vaan jumittamaan...ehkäpä se johtuu tosta ylettömästä juomisesta mitä tuolla kuumassa kasvihuoneessa pitää harrastaa että jaksaa jotenkin siellä olla...No onneksi sentään paino oli tippunut edes vähän...saa nähdä saavutanko tuon 94 kilon tavoitteen tämän kuun loppuun mennessä...tiukkaa taitaa tehdä...mutta en jaksa ottaa siitä stressiä...kunhan nyt vaan on laskusuunnassa koko paino...

Jos on hiljaista ollut täällä mun blogissa on muutama muukin laihdutusblogi jäänyt uusia kirjoituksia ilman...mitä lie tapahtunut kellekin...onko innostus lopahtanut alkuun vai kuinka lie asioiden laita...ymmärrän kyllä että kun toi paino jämähtää paikalleen eikä ala tippumaan niin sitä menettää hermonsa hyvinkin äkkiä ja homma lopahtaa siihen...kuinkahan monta kertaa niin on käynyt mullekin....yleensä kun painoni on just tossa alle 95 kiloa niin silloin sitä alkaa olemaan "tyytyväinen" olotilaansa ja tulee herkästi niitä lipsahduksia...nytkin olen ehkä pikkasen liikaa palkinnut itseäni tolla jäätelöllä...mutta onneksi olen pysynyt irti noista suklaalevyistä..ne on mun surma!

Jos joku vielä käy kattomassa tätä mun blogiani niin laittakaa jotain terveisiä miten teillä laihdutus sujuu...oon käynyt kyllä lukemassa teidän blogejanne mutta miten toi kommenttien jättö on olevinaan niin vaikeaa...mutta tsemppiä nyt kuitenkin kaikille ja nauttikaa kesäisistä päivistä...saa nähdä kuinka kauan niitä riittää...