Näin yrittäjällä ei näköjään ole aikaa kuin puolen yön jälkeen käydä lukemassa muiden blogeja ja kirjoittelemassa terveisiä tänne omalle sivustolle...silmät menee kyllä just kohta kiinni mut laitetaanpas muutama sananen viikon kuulumisia...paino on toivottavasti pysynyt laskujohteisena...syönyt olen kyllä "pikkasen" herkkuja mutta kyllä tuolla puutarhalla saa nyt tallata edestakaisin kun on tää äitienpäiväsesonki kiireimmillään...eli olen siinä uskossa että nuo muutamat leivokset ja jätskit tulee kulutettua päivän aikana. Yhden erikoisen jutun olen muuten huomannut näiden kahden kuukauden aikana jolloin olen yrittänyt kuoriutua tästä ihrapuvusta: minä en jaksa syödä enää niin paljon kuin ennen tai tuolla mun pääkopassa on joku pikkuinen takapiru joka sanoo mulle et nyt riittää. Sitä en tiedä mistä se on sinne ilmestynyt mut hyvä niin...ei enää ähkyksi syömistä ym. Koirille saa antaa aina ruoanjämät eli yleensä jonkinmoisen pihvin rippeet...kasviksia pitäisi alkaa syömään enemmän. Jotenkin on nyt päässyt salaatit unohtumaan kun nopeasti yrittää haukata jotain huikopalaa kun ehtii käymään sisällä. Yleensä olen syönyt "lämpimän" ateria vasta tossa kahdeksan jälkeen illalla kun olen tullut koirien kanssa lenkiltä. Silloin saan rauhassa syödä eikä ole enää mihinkään kiire. Tänään kun kävin työpäivän aikana illan edellä syömässä niin meinasin tukehtua pastaan kun taas tuli hotkittua turhanpäiten toi ruoka.

Mulla olikin vapaapäivä koirien lenkkeilyttämisestä kun sain niille "tuuraajataluttajan". Ihmeesti sitä oli kyllä pikkasen orpo olo kun ei tarvinnut lähteä ja viettää sitä "laatuaikaa" noiden karvaisten poikien kanssa mutta toisaalta oli tosi kiva kun sai ottaa lenkkarit jalasta (en riisu niitä koko päivänä pois=ei mene enää jalkaan) ja mennä heti miten suihkuun ja olla vaan...Kuitenkin on päivässä noita työtunteja 8-19 eli tuleko niitä virallisesti 11 ja epävirallisesti kuitenkin reilu 12 eli ihan riittämiin ilman koirien ulkoilutusta.

Mua on nuo lähisukulaiset pikkasen varotelleet etten vaan ala sortumaan tän kiireen aikana liikaa noihin makeisiin leivonnaisiin niinkuin joka vuosi aiemmin. Raskas työ vaatii raskaat huvit eli tässä tapauksessa makeat ja lihottavat herkut. No ei mulla pahemmin ole käynyt mielessä et nyt aletaan syömään urakalla. Ihan kivasti on mennyt. Olen yrittänyt laskea (päässä) noita painonvartijoinen mukaisesti pisteitä et ei mitenkään pahasti ne mene yli rajojen mut välillä tuppaa toi muisti tehdä kepposia. Sunnuntaiaamunahan sen taas näkee onko laskutaito ruostunut vai vieläkö nuo pistemäärät pätevät. 

Puutahralle on tällä viikolla tullut kaikkea kivaa sisustustavaraa...mun haaveenaa on ollut jo pitkään et perustaisi sen sisustusputiikin mut katotaan jospa alkaisi ajattelemaan tota nettikauppaa ensin. Jotain kivaa voisi keksiä ja mielellään pienillä investoinneilla. Jospa rakentaisi tuohon vanhaan navettarakennukseen jonkinmoisen putiikin... 

Hiuksetkin ehdin muutes värjätä eilen illalla...nyt ollaan aika punasävyisessä päässä mut on tää kyllä parempi kuin toi blondiväri...Piristi kivasti mieltäkin kun vihdoin jaksoin uudistaa itteäni..vielä kun pääsisi tohon rasvaimuun ja sataan muuhun kauneusleikkaukseen niin eiköhän meikäläisestä saisi ihmisen näköisen...

Nyt muuten menee silmät väkisin kiinni...pakko käydä nukkumaan. Huomenna pitää olla pirteän näköisenä myymässä ja kestohymy vetää päälle.                                                                                                        Mä en muuten muista olenko laittanut nuo Puutarhani koti sivut tänne blogiin mut tässä se tulee:Sadun Puutarha. Laitan vielä ne tonne sivulaatkoihin kunhan ehdin. Noille kotisivuille yritän päivitellä puutarhan juttuja mut eipä aina oikein jaksa olla ahkera ja sekin homma jää retuperälle. 

Hyvää yötä ja nukkukaa hyvin vaikka etteköhän te muut ole jo tässä yhden aikaan yöllä koisimassa sikeästi...Tsemppiä kaikille!!!!      

Ps. Älkää välittäkö kirjoitusvirheistä jos niitä löytyy...lepuuttelin silmiä vuorotellen kun niin nukutti...