Ihan samaa rataa on mennyt tää koko heinäkuu...aamiaisella ei maistu muu kun joku pullan käntty tai marjapiirakka. Uusien pottujen kanssa menee ihan liikaa voimariiniä...yleensäkin kaikkea mitä ei saisi laihduttajan syödä, on kuin ihmeen kautta ilmestynyt nenäni eteen...ehkä hieman ottaa aivoon tää oma luuserisuus eli en nyt saa oljenkorresta kiinni. Postissa odottaisi painovartijoiden lähetys jossa on iso kasa niiden patukoita...jospa niillä saisi tuon makeanhimon pois. Kahvin kanssa on kuitenkin kiva syödä jotain hyvää ja nuo patukat ovat kyllä aika äkkimakeita.

Ja oletteko muuten huomanneet kuinka äkkiä nuo kilot tulevat takaisin, mitä suurella työllä on saanut pois? Jotain järkyttävää...painoni on varmaan lähellä 98 kiloa kun pienimmillään se oli jo 93 kiloa eli viisi kiloa tulee hurjan nopeasti. Suomeksi sanottuna v......ttaa!!!! Ihmisen itsekuri tai ainakin minun on jotain aivan surkeaa...ja ihmeellistä siinä on se, että joka kerran kun otan jotain syömistä, päässäni joku sanoo että hei tää on aika lihottavaa, mutta silti otan sen viinerin tai muun herkun kaapista ja alan pistelemään suuhuni. Piru että olen paska ihminen...joka kerta käy näin. Nyt jos olisin ollut tiukkana niin tuo viisi kiloa olisi voinut lähteä ennemmin pois ja olisin jo alle 90 kiloa..melkein siis keijukainen. Potuttaa, potuttaa ja vielä kerran potuttaa.

Uskallanko tehdä siis mitään lupauksia...jälleen kerran. Toivon että nuo patukat mitä tänään haen postista antavat lisäpontta siihen että nyt jää muut herkut kaappiin. Nuo patukat kun on helppo laskea päivän pisteisiin kun ovat siinä 1-3 pisteen välillä...viineri kun on varmaankin lähemmäs 8 pistettä...Ostajan opaskin tulee mulle uusi ja sitä kun taas selailee, näkee mitä on kuukauden aikana syönyt eli kuinka monta ylimääräistä pistettä on syöty päivässä. Jos joku ihmettelee mitä ihmeen pisteitä mä syön, niin olen ainakin yrittänyt syödä edesmenneen Painonvartijoiden ohjeiden mukaan eli siinä on kaikki ruoat pistetytetty ja minä saan syödä päivässä 22-23 pistettä..tuntuu paljolta mutta jos syön todellakin jonkun herkullisen viinerin niin lähes puolet päivän sallituista pisteistä on mennyt. Tuo pistetytyssysteemi on erittäin yksinkertainen ja toimiva tapa jos sitä vaan jaksaa noudattaa...eihän se kamalan nopeaa tuo laihtuminen ole verrattuna johonkin pussikeittokuureihin mutta minulle ollut sopiva tapa laihduttaa..siis siihen asti kun aloin lipsumaan ja sortumaan lähes kaikkeen mikä ei liiku...

Nyt lähden ensimmäiseksi kipaisemaan tuolla postissa ja niin nähdään mitä kaikkea hyvää siellä paketissa on mulle lähetetty...nyt yritetään tosissaan tsempata ja otan tuosta Kikasta kyllä mallia...siinä on sellainen likka joka siirtyy puheista tekoihin...toisin niin kuin eräät (siis minä)!!

TSEMPPIÄ, TSEMPPIÄ JA VIELÄ KERRAN TSEMPPIÄ!!!