Mihin tämä aika on mennyt...ei olla kirjoiteltu tänne blogiin taas pitkään aikaan. Olisikohan syy siinä että viimiset kaksi viikkoa olen ollut ihan kauheassa flunssassa...nyt alkaa elämä jo voittaa. Ja kuten voitte arvata en ole oikein jaksanut keskittyä tuohon painonpudotukseen. Aamulla uskalsin mennä puntarille ja lukemathan olivat aika kauheita: 99,2 kiloa. Eli siitä on hyvä alkaa tiputtamaan kilo kerrallaan pois. Nyt kun olen "kunnossa" voin taas alkaa oikein tosissani pohtimaan mitä suuhuni laitan...kipeänä ollessa sitä ei jotenkaan vaan jaksa eikä halua syödä vaan ruisleipää, nuo herkut on vaan parempia ja sitä muka tervehtyy niiden avullakin nopeammin...vai mitä?

Torstaina olin jo siinä kunnossa että uskalsin lähteä ihmisten ilmoille ja menin sinne entisöintikurssille jonne olin aiemmin ilmottautunut. Olipa siellä kivaa. Mukava kurssinohjaaja ja mukavia kurssikavereita, kaikki ollaan naisia joten voitte arvata että puhetta riitti. Otin työkseni vanhan topatun ruokapöydän tuolin (niitä on 4 kpl) ja sitä sitten purettiin nuo ensimmäiset 4 tuntia. Saa nähdä saanko tuoleja koskaan valmiiksi...olisi odottamassa samaa sarjaa vielä sohva ja 2 nojatuolia....Nyt olen selaillut kaikki kangasvalmistajat läpi ja etsinyt niihin sopivaa kangasta...sehän se onkin vaikeaa kun olisi niin paljon kauniita vaihtoehtoja...ehkä se oikea vielä löytyy.

Huomenna olisi hammaslääkäri mutta musta tuntuu että en oikein uskalla vielä lähteä sinne jos saan jonkun kauhean yskänpuuskan ja tukehdun siihen tuoliin...eli täytyy varmaan perua aika. Perjantaina kävin ostamassa parit uudet syyskengät: nilkkurit ja kävelykengät. Olisi ollut ihana lila villakangastakkikin mutta oli hiema tiukka...nyt vähän harmittaa kun en ostanut....ei siihen olisi tarvinnut pudottaa kun varmaan joku viisi kiloa niin olisi mahtunut kiinni...täytyy varmaan mennä ostamaan se huomenna: sittenhän on ainakin syy miksi pudottaa painoa.

Tänään on siis syyskuun 12 päivä ja nää ekat viikot on mennyt siis ihan hukkaan täs mun laihdutuksessa...yritän nyt ottaa menetetyn ajan kiinni ja kiriä oikein tosissani. Jostain on tuo vanha innostus taas nostanut päätään ja olen 100 % mukana tässä painonpudotuksessani. Rohkeasti laitan ton mun painon tonne taulukkooon ja siitä ne kilot ja grammat alkaa tippumaan.

Mukavaa syksyä ja tsemppiä!!!