Olipas hupaisa kokemus monen vuoden jälkeen kokeilla hiihtämistä...huomasi että aikaa on kulunut viime hiihtolenkistä koska pikkasen epävarmaa oli sivakointi...pitkää lenkkiä en todellakaan tehnyt vaan ihan tuollaisen parin kilometrin kiekan...ja hikihän siinä tuli. Ja voi noita mun käsiparkoja...ihan loppu tollasesta pienestä pyrähdyksestä...toisaalta oli kiva kokemus mutta toisaalta taas tuli huomattua kuinka huono kunto mulla todellakin on...yläkropassa ei ole voimaa paljon mitään...mutta mitenkä voi ollakaan tuon ihrakasan alla mitään lihaksia...voi jestas kun ihminen on saanut ittensä huonoon jamaan...toivotaan että tuo kunto alkaa pikkuhiljaa nousta tästä..ei se ainakaan alespäin enää voi paljoa mennä...

Se on taas sitten lauantai...päivät menee niin nopeesti ettei pysy perässä...tänään olen syönyt "kuurini" mukaan..eli aamulla tutut murot mehukeiton kera..päivällä lämmitin eilistä suikalepataa...taidan kyllä syödä sitä tässä iltasellakin kun on vielä jäljellä...ja tommaset padathan vaan paranee kun niitä lämmittää...muu porukka söi tossa äsken lenkkimakkaraa ja veti naamaansa juuri leivottuja pullia..mutta minä en...nyt olen vahva enkä sorru tuohon vanhaan tyyliin..aamulla näytti puntari onneksi että paino olisi pikkusen laskenut...saa nähdä tiistaina missä mennään...

Nyt kun pääsisi ylös tästä tuolista niin edessä olisi koirien lenkkeilytys...aattelin mennä tohon metikköön niiden kanssa tonne lumihankeen pohlaamaan jotta tulisi hiki mulle ja myös koirille...huomenna jos taas yrittäisi mennä hiihtämään ja kokeilisi jospa jaksaisi hiihtää peräti kaksi kierrosta..Tänä illalla sitten saunaan rentouttamaan lihaksia...alkaa olemaan tuo vasen käsi kyllä siinä kunnossa että pitää harkita jo lääkäriin menemistä..jospa saisi olkapäähän kortisoonipiikin, jos se vaikka vähän auttaisi tuohon kipuun ja tulehdukseen...mutta kun ei oikein kehtaisi näissä muodoissa mennä valittamaan mitään ainakaan arvauskeskukseen kun ottavat siellä kuulemma heti mittanauhan esiin ja alakavat laskea painoindeksiä...ihan kun ei sitä jokainen tietäisi onko ylipainoinen vai ei...niin sokea ei sentään ole sokea reettakaan...

Hauksoja lauantairientoja teille ja nyt mä lähden toivottavasti päivän viimeiselle lenkille....