nimittäin onnesta. Aamulla virallinen punnitus näytti lukemaa 99 kiloa...JEE! Ihanaa...näköjään se auttoi kun lopetti tuon leivän puputtamisen...ja muutenkin ollaan syöty todella terveellisesti...ja aatelkaa: mä olen oppinut juomaan vettä..Se on mulle ollut aina sellainen kompastuskivi näissä laihdutusyrityksissä...olen jättänyt pois kaikki lightlimsat...no ehkä lasillinen tai kaksi on mennyt viikossa...ennen meni iso pullollinen päivässä. Nyt vaan täytyy yrittää jaksaa jatkaa samoilla linjoilla...tavoitteita ei uskalla vielä asettaa...edes viikoksi eteenpäin. Mennään päivä kerrallaan ja katotaan miten muijan käy...Tänään olen tehnyt koirien kanssa jo hikilenkin...vaikken nyt juossut vaan kävelin reipasta vauhtia tuli todella lämmin ja puseron selkämys oli ihan märkä kotia kun pääsin...

Siellä on todella ihana ulkoilukeli...joten kaikki reippailemaan. Tsemppiä kaikille...