Mä aloin tänään päivällä laskea miten paljon söin esim. eilen kaloreita...niitä kertyi 500 kcal...onpas vähän...mutta noissa pussikeittokuureissa on suurinpiirtein päivän kalorimäärä sama joten eikös toi ole sitten hyvä asia?

Ja se kovasti puhuttu ketoosi taitaa olla mulla nyt sitten päällä...hengitys haisee erikoiselle...ei ole nälän tunnetta..nyt on ollut pari päivää pikkasen väsynyt olo...etenkin lihaksissa...ehkä se tästä piristyy tuo vireys...Ne jotka ovat kokeilleet laihduttaa tai ennemminkin laihduttaneet tollasella kalorimäärällä, kertokaa miten elimistö sopeutuuu siihen? Meneekö säästöliekille ja laihdutus loppuu? Vai alkaako lihakset (jossain tuolla läskin alla) kadota kokonaan? Laihtuuko näin? Ainakin viime viikolla lähti liki 3 kiloa ja  vaaka näytti tänä aamuna että painoa olis pikkasen tippunut...Nimittäin jos tää on vaan hetkellinen juttu et viikon päästä kroppa sanoo seis eikä enää mitään tapahdu niin mähän olen pulassa. Mitäs mä sitten teen? Auttakaa pussikuurilaiset mua...etenkin ne jotka ovat useamman viikon olleet tolla menetelmällä.  

Mulla on kyllä tosi hyvä olo muuten paitsi just toi pieni väsymys...tuo nälän tunteen poisjääminen on parasta mitä tiedän...ja mulla tekee vaikeuksia saada syötyä lautanen tyhjäksi...tämän päivänen kanafilekin meinasi tarttua kurkkuun kun ei saanut sitä millään alas...vettä olen juonut kovasti ja ihmeesti sitä janottaakin...

Mä yritän jatkaa tällä samalla meiningillä mutta antakaa rohkeesti vaan neuvoja, vinkkejä ja ohjeita miten homma etenee....