Vatsa pitää semmoista ääntä että mikä lie tappelu siellä on meneillään...syy ilmiöön on ainakin varmaan tuo runsas ruisleivän syönti, xylitol-pastillit...Ilmavaivoja on siis taas ilmaantunut mutta sehän oli selviö koska ruokavalio on muuttunut tän viikon aikana aika paljon entisestä. Onneksi olen pystynyt vastustamaan kaikkia leivonnaisia, pullia ja muita herkkuja. Eikä ainakaan vielä ole tullut sellaista oloa että nyt on pakko sortua..hyvä niin. Valion kalorittomat marjakeitot ovat olleet semmoinen iltapala jota otan lasillisen jos tekee jotain makeaa mieli...sitä kun litkii niin ehtii nuo pienet aivot tajuamaan mikä oli homman nimi...eli laihdutus!! Vaakassa olen käynyt tiistain jälkeen kerran ja silloin ei ainakaan ollut viisarit liikkuneet mihinkään, ennemmin oli paino varmaan noussut. Olen päättänyt etten stressaa nyt ton vaakan kanssa vaan punnitsen itseni kerran viikossa ja se saa riittää.

Mitenkäs muilla on sujunut tää eka viikko?...sillä monella muullakin tuntuu taas alkaneet uudet elämän tavat tässä tammikuun alussa. Valitettavasti olen laiska laittamaan kommentteja teidän blogeihin mutta yritän piristyä ja jättää sinne välillä terveisiä...mukana olen tsemppaamassa teidän laihistelua niinkuin tekin toivottavasti minun kivistä tietä kohti laihempaa minuutta...

Hauskaa viikonloppua kaikille...lumitöitä taas tiedossa mutta sehän menee lenkkeilystä.