Viikon painon pudotus 2,9 kiloa...paino nyt siis 96,1 kg. Kahdessa viikossa lähtenyt  yhteensä 5,7 kiloa rasvaa pois..tai ainakin toivon että rasvaa. Nyt tuntuu olo todella hyvältä ja virtaa on kovasti...mielitekoja ei ole lainkaan eikä oikeastaan nälän tunnetta...äsken söin kellogs-täysjyvä muroja ja kaloritonta mehukeittoa...kahvia maidon kera....sekä tietysti join vettä...ja olen alkanut ottamaan vitamiineja jotta saan varmasti tarpeeksi ravinteita...kun kuitenkin päivän syödyt kilokalorit liikkuu tossa 500-650 kcal paikkeilla....

Mähän en siis syö mitään pussikeittoja vaan ihan tavallista ruokaa...mutta todellakin olen jättänyt kahden viikon aikana kaikki sellaiset ruoat pois joissa on jauhoja...siis ei leipäää, ei edes ruisleipää ei pullaa, ei mitään pannukakkuja...perunaa eikä pastaa näy mun lautasella eikä myös riisiäkään....paljon vaan erilaisia juureksia ja vihanneksia....ja sitten joko lihaa tai kalaa....illalla mulle on riittänyt puolikas purkki maitorahkaa johon olen sekoittanut päivän ainoan "sokeripommin" eli t-lusikallisen kirsikka hilloa....vettä menee joka kerta kun menen keittiön ohi...ehkä sitä menee jo puolitoista litraa välillä enemmänkin päivässä joka on siis mulle todellinen saavutus...koska ennen en juonut välttämättä koko viikon aikana kun lasillisen vettä...kaikkea muuta meni kyllä kurkusta alas: mehut, limsat, välillä siideriä....Nyt on nuo taakse jäänyttä elämää....saa nähdä koska tulee semmoinen olo että pakko saada jotain hyvää...mutta nyt on ainakin voittamaton olo...etenkin kun mulla on semmoinen ääneen sanomaton haave...mutta siitä lisää sitten myöhemmin jos se joskus vaikka totetutuisi....

Tsemppiä kaikille...nyt lähden lumitöihin....ja sitten koirien kanssa lenkille...jos vielä kehtaisi tänään lähteä hiihtämään eli naurattamaan kanssa kulkijoita tonne hiihtoladulle...