Olin varmaan aikamoinen näky ohimenevän autoilijan mielestä kun iltalenkillä juosta puuskutin kahden jättikokoisen koiran kanssa....no juostu matka ei ollut pitkä, 3 sähkötolpan väliä...eli 150 metriä. Mutta vielä reilu kuukausi sitten en olisi jaksanut tota matkaa millään juosten.. en edes puolta matkaa...ja nyt olin ehtinyt tekemään jo lähes koko lenkin tuolla kelkkaradalla...pohlaamassa lumihangessa....eli on tuo kunto vähän noussut. Se antaa innostusta jatkaa treenaamista lisää ja voi kun olisi ihana että joskus pystyisi juoksemaan vaikka 5 km yhtämenoa...no haaveitahan saa ja pitää olla...nehän ne pitää meidät liikkeessä kun on jotain tavoittelemisen arvoista.

Tänään on ollut leipomispäivä...tai jo eilen tein kaksi täytekakkupohjaa...suklaakakku on jo valmis (epäonnistunut lässähtänyt pannukakku) sekä prinsessakakku johon aamulla laitan marsipaanipäällisen ja koristeet...Mikähän siinä on kun yrittää oikein saada onnistumaan leipomisensa niin ihan varmasti kaikki menee pieleen ja saa vain aikaiseksi sellaisia luomuksia että niitä kehtaa tarjoilla vain koirille....no onneksi on ostettu kaikenmaailman naposteltavaa kaupasta että ehkä nuo vekarat eivät huomaa noita mun tekeleitä...

Ja tiedättekö mitä....pysyin ihan aisoissa syömisten kanssa kun noita leivoskelin...myönnän että kun raastoin suklaatia rouhkeeksi söin puolikkaan fazerin sinisen palasen kun se oli sulanut jo melkein käteen...siis puolikkaan...ennen olisi mennyt puolilevyä jo pelkästään koemaisteluun että varmasti on "tuoretta" suklaatia....voi elämän kevät...mitä mulle on tapahtunut...mä olen ihan kuin eri persoona...onko ufot minut kaapanneet ja ränklänneet aivojani...no ei se haittaa jos se auttaa mua pysymään poissa herkuista.....

Tänään palkitsin itseni hyvästä itsekurista ostamalla uuden käsilaukun...no tarjouksessa se oli eikä ole edes aitoa nahkaa...mutta hyvä mieli tuli silti. Ja tiedättekö mitä...olen päättänyt että kun painan 80 kiloa ostan itselleni ihanan timanttisormuksen...sellaisen jossa timantit kiertävät koko sormuksen ympäri...hintaa pikkasen päälle tonnin mutta kuvittelen ansaitsevani sen...katselen sen kuvaa joka päivä ja ootan päivää kun osaan tilata oikean kokoisen..sillä huomaan että jo olemassa olevat sormukseni alkavat pyörimään ja tippumaan sormista...hei olen ainakin pienentynyt siis sormistani...Ja rinnoista...rintaliivit menevät nyt hyvin viimisiin hakasiin kun tuntui että vähän aikaa sitten ne tiukkasivat vaikka olivat ekassa hakasrivissä...voi kun tulisikin se aika että voisi ostaa ihania ja kauniita rintaliivejä...nykyisten "mamma" mallien sijaan...aina joko beessit tai mustat...ei ikinä mitään ihanan värisiä ja kuviollisia liivejä...no ehkä kesällä voin suunnata uusi sormus kädessä liiviostoksille...toivotaan ainakin...

Huominen aamupäivä meneekin järjestellessä kummitytön synttäreitä ja iltapäivällä yritetään sitten lenkkeilyn jälkeen levätä...nyt on onneksi ollut tänään ja toivottavasti on koko viikonlopun vapaata lumenluonnista...alkoikin se jo maistumaan "puulta". Tuo lumi on ihanaa kun sitä saa ihastella tuolla hangilla mutta kun se saartaa meidät tänne omalle pihalle niin ettei liikkumaan pääse ilman lapioon tarttumista niin se alkaa vähitellen ottamaan päähän...no tietysti se hyväpuoli siinä on ollut että kahden viikona aikana olen varmasti kuluttanut ton lumenluonnin avulla 5000 kcal..vähintään...

Voipi olla että olen taas huomenna kirjottelemassa täällä jotain höpinöitäni mutta toivotan silti:

HAUSKAA VIIKONLOPPUA TEILLE...YRITTÄKÄÄ PYSYÄ LUJINA JA JÄTTÄKÄÄ HERKUTTELUT VÄHÄLLE!!!!