ja vaakan viisarit ei ole liikkunut suuntaan tai toiseen..apua..nytkö se painon tippuminen jämähti....no äkkiähän se kävi. Mulla on tapana joka aamu käydä puntarilla ja tottakai se ärsyttää jos ei paino ole tippunut yhtään....hitsin pimpulat...mitäs sitten jos se oli tässä tällä ruokavaliolla tuo laihtuminen...mitenkäs ne pussikuurilaiset laihtuu niin kauheesti ja nopeassa ajassa? Vai onko vaan mainospuheita? Mä en kyllä mielellään niitä pussikeittoja alkaisi syömään mutta kaiketi on pakko harkita jos ei tiistaina ole paino pahemmin laskenut...mä malttamattomana ihmisenä en kauaa jaksa katella jotain sadan gramman tai puolen kilonkaan tippumisia...kilo vähintään viikossa, mielellään enemmän...kiitos!!

Ongelmia ei mulla ole minkäänlaisia...tuntuu että tuo ruokamäärä mitä päivässä syön riittää hyvin ja reiluun kolmeen viikkoon en ole syönyt minkäänlaista makeaa herkkua....ajatelkaa...entinen herkkuperse on pysytynyt olemaan syömättä esim. suklaata jo kolme viikkoa....IHME!!! Mutta olen todellakin sitä mieltä että nyt kun en syö oikeastaan mitään hiilareita pitää se tuon makean himon ja napostelun halun poissa....kyllä tossa kahvipöydässä on noita leivonnaisia ollut tarjolla muttei ole mun suuhuni eksynyt...Joku jossain foorumissa sano että tämmösellä vähäkalorisella kuurilla ei laihdu muusta kuin lihaksista...et kroppa menee säästöliekille ja laihtumista ei tapahdu...mä en kyllä toto väitettä ihan vielä usko...vitamiinia saan ruoasta sekä pilleripurkista että kyllä pitäisi sekin asia olla kunnossa...ja lenkillä jaksan mennä ihan hyvin...eilen illallakin pohlattiin koirien kanssa otsalampun avulla pitkin lumihankia...noi on tosi hyviä lihaskuntoa kasvattavia reissuja kun etenee puolen metrin lumikinoksessa...koirat ei oikein tykkää mutta niiltä ei kysytä...nytkin olen lähdössä tosi piiiiiitkälle lenkille ja joudutaan etenemään ihan varmasti lumihankia pitkin....hiihto on nyt jäänyt kun ei kukaan ole ehtinyt ajaa latuja ja viiminen kokemus hiihtää umpihangessa oli niin traumaattinen että ennemmin kävelen siellä lumessa kun sivakoin suksilla....

Näillä eväillä edetään tiistaihin ja katotaan sitten mikä on tilanne...toivotaan että paino olisi sentään tippunut...niinkuin esim Riinalla....onnea sinulle hyvästä viikko pudotuksesta...voi kun pääsisi meikäläinen joskus noihin painolukemiin....

                                   TSEMPPIÄ!!!!!!