se vei koko käden.....Apua...kuka keksi hapankorput ja rapeat ruisnapit....viikonloppuna olen napostellut aina välillä joko hapankorppuja tai noita ihanan happamia rapeita ruisleipiä ja arvatkaa potuttaako tuo mua? Itehän niitä ostin kaupasta mutta tarkoitin muulle perheelle....mut nyt on tullut himo johonkin tollaseen happamaan...ja juuri happamaan ruisleivän makuun...kalorit on pysyneet ihan hyvin kurissa mutta jokainen joka hapankorppuja syö tietää että ei se jää siihen yhteen palaan vaan niitä menisi hyvin äkkiä vähintäänkin se 10 kipaletta...onneksi olen pystynyt pitämään itseni kurissa ja lopettanut kahden palan jälkeen mutta on se kumma kuinka äkkiä nuo vanhat tavat tulevat esille kun alkaa napostelemaan jotain tuollasta mitä ei ole yli kahteen kuukauteen syönyt...No arvaatte varmaan että vatsani ei ole sopeutunut "uuteen" tuttavuuteen oikein hyvin vaan ilmaa kertyy ja muutenkin täyttää...ruistaikina taitaa käydä mahassani uudelleen...Huomenna en syö enää yhtään ruisleipää tai hapankorppua...nyt se on loppu. Tiistaina punnitus enkä halua että vattassa painaa 3 kiloa ilmaa..

Lenkillä olen käynyt vaihtelevasti...yhtenä iltana tein oikein reippaan kävelylenkin ja menin niin kovaa kuin vaan jaloistani pääsin....tuolla puutarhalla harjoitin juoksua samalla kun kantelin kukkia huoneesta toiseen...ilman kantamuksia juoksin aina takaisin kasvihuoneeseen (matka n. 45 metriä) ja tulipas siinä hiki...jalat olivat illalla aika puhki mutta noin työn ohessa ei tuo juokseminen tuntunut niin raskaalta...kiireisen yrittäjän täytyy yhdistää työ ja treenaus...juoksumatkaahan ei tuosta varmaan tullut yhteensä kuin tuommoinen 800 metriä mutta kyllä sekin oli ihan kiva sykkeen kohottaja...ja kävelinhän mä montakertaa pidemmän matkan sen päivän aikana....Mä kyllä ihmettelen teitä samanpainoisia kun minä jotka pystytte juoksemaan puolituntia yhteen menoon....ei mulla ole niin hyvää kuntoa että se multa onnistuisi...oletteko te niin paljon nuorempia vai mistä se johtuu? Vai juoksenko mä liian kovaa et mä heti sökähdän ja näännyn...en osaa sanoa...kai mulla vaan on niin huono yleiskunto...ei toi koiran lenkkeilyttäminen sitä ole nostanut mihinkään...rapakuntoinen keski-ikäinen muija...no toivotaan että se tosta vielä iloksi muuttuu ja jaksan vielä joskus juosta tuon puolituntia yhteen menoon...

Nyt otetaan parin päivän tehokuuri eli muistetaan juoda vettä ja paljon...siis se homma on vieläkin mulla hakusessa...olen yrittänyt pitää tuolla töissä vesipulloa mukana mutta aina se tuntuu olevan väärässä päässä kasvihuonetta ettei sitä viitti hakea....laiskakin olen vielä...mutta nyt teen parannuksen...en haluu et tiistaina on tippunut taas joku 300 grammaa...pahaa kyllä pelkään että näin käy...pentele!!

Tsemppiä teille ja hauskaa alkavaa viikkoa!!! Jättäkääpä kommentteja ja kertokaa mikä herkku teiltä on vienyt pikkusormen jos ei koko kättä:))))