Vaaka on armoton...ei ollut mennyt ihan tavoitteen mukaisesti painoa pois mutta sentää -800 grammaa vähemmän näytti olevan elopainoa aamulla kuin viikko sitten...eli paino on nyt tasan 85 kiloa, kokonaispudotus 14 viikossa 16.8 kiloa, Bmi 31.22. Olo on kyllä pikkuisen pöhöttynyt, eilen alkoi menkat ja jotenkin on sellainen tunne että yön aikana on nestettä kertynyt... viimeeksi kun mulla oli menkat laihduin sillä viikolla yli kaksi kiloa..toivottavasti käy samalla tavalla myös tällä viikolla:)...

No mutta vielä on pari punnitusta huhtikuun aikana joten muutama kilo on mahdolllista tiputtaa...toukokuussa kuitenkin tulee jo tota hyötyliikuntaa tuolla puutarhalla kovasti joten luulisi että silloin tuo paino tippuu ihan "ittekseen"...saas nähdä...

Tänään on urakoitava kovasti töissä...orvokit ulos karaistumaan eli noin 250 laatikollista kukkia kannettava ja harvennettava ulkopöytiin...siinä sitä saa kumarrella ja kykkiä sekä kävellä ihan reippaasti joten voipi olla että illalla ei paljon jaksa enää juoksu askelia ottaa iltalenkillä...eilen olinkin sitten tosi "virkeä" ja jaksoin juosta enemmän kuin kävelin...siis sipsuttelin hiljaa mutta kivasti meni...

Pitäisi vaan ostaa uudet lenkkarit...tai onhan mulla oikeastaan melko uudet...mutta niillä ei voi kävellä ilman että ei saa rakkuloita kantapäihin...olen pitänyt semmoisia rakkulalaastareita kantapäissäni...mutta totesinkin sitten eilen juostessa että ne lenkkarit onkin varmaan tarkoitettu ottamaan juoksuaskelia koska silloin ne eivät hanganneet tai puristaneet mistään...outoa...mun pitää yrittää siis juosta koko matka niin jalat pysyy kunnossa...ei tule hiertymiä..voi kunhan pystyisikin juoksemaan jo pikkasen pidempiä matkoja...mutta ei saa innostua liikaa...tulee vielä penikkatauti jalkoihin...

Lähtiskös syömään jotain aamiaista...kahviakaan en ole vielä tänä aamuna juonut...ilman isoa mukillista sumppia ei kyllä mun kroppa käynnisty...eikä etenkään aivot...mulle ei saa oikeastaan puhua aamuisin mitään ennenkuin olen saanut juotua kahvin...aivot ei vaan vastaanota mitään tietoa...kai niissä aivojen verisuonissa virtaa kahvia...

Mutta pidemmittä puheitta: Hauskaa tiistai päivää teille ja TSEMPPIÄ!!!