NYT se iski...jumitus nimittäin...paino jumittaa samassa joka päivä...ei laske eikä onneksi nouse...mikä riivaa...auttakaa ystävää hädässä...taidan syödä nyt noita valmissalaatteja ihan liikaa..jospa niissä on noita kaloreita kuitenkin liian paljon...nyt otetaan nuo kasvissose keitot esille ja aletaan syömään vaikka tomaattikeittoa....ärsyttävää kun kohta kaksi viikkoa ollaan oltu samoissa lukemissa...tiistaina taidan jättää punnituksen väliin ja käyttää "jokerikortin" niinkuin painon vartoijoissa konsanaan...silloin kun esitti jokeria ei tarvinnut nousta puntarille. Pirulainen..tässäkö se mun "ihanne" paino nyt sitten on...ei enää tulla kevyemmäksi...just joo....ja läskiä riittäisi vaikka muille jakaa...HUOMENNA alkaa noiden syömisten tarkkailu ja ihan tosissaan...en ole syönyt mitään herkkuja ym. mutta huomaan taas iltaisin että vesipullo on jäänyt avaamatta ja kahvia on tullut litkittyä vaan janojuomana...höhlä minä...mikäs siinä on etten opi ottamaan nestettä tarpeeksi...pakko hakata päätä seinään että alkaa mennä jo tuokin juttu tajuntaan..PUKS, PUKS!!!

Mitenkäs teillä muilla menee? Onkos kilot tippuneet paljon? Olen käynyt lukemassa sivujanne mutta kommenttien jättö on aina yhtä vaikeaa ja hankalaa...siis mulle! Anteeksi vaan kaikille...te jaksatte kyllä jättää kommentteja mun blogiini...mä olen laiska enkä jaksa kirjoitella...mutta nyt jätän tähän postaukseen teille kaikille yhteisen kommentin:

ONNEA: PUDOTETUISTA KILOISTA, HERKKUJEN TORJUMISESTA, SENTTIEN KATOAMISESTA, REIPPAASTA LENKKEILYSTÄ.

KIITOS: TSEMPPI-VIESTIEN JÄTTÄMISESTÄ, ONNITTELUISTA, YLEENSÄKIN SIITÄ ETTÄ JAKSATTE PÄIVITELLÄ BLOGEJANNE AHKERASTI....

Yritän parantaa tapani ja jättää kommentteja pikkasen ahkerammin...tulkaapa kattomaan tiistaina miten mun laita on...hiukka kauhistuttaa koko painon punnitus...no mutta jos nyt tulee plussaa niin ei voi mitään...poikkeus vahvistaa säännö...eipä tässä olekaan tullut yhtään plussaa koko laihdutusmatkan aikana....