Ihanaa...olen lievästi lihava!!!No en ehkä ulkomuodoltani mutta kuitenkin tuon BMI:n mukaan joka on siis 29.83...aamupaino oli 81.2 kiloa joten pudotusta tuli viime viikosta 1.6 kiloa joten olen tyytyväinen siihenkin tulokseen. Kokonaispudotus meni yli kahdenkymmenen kilon eli yht. on siis tippunut 20.6 kiloa...nyt täytyy nostaa kyllä hattua itselle. En olisi voinut vielä tammikuussa kuvitella että näin paljon on lähtenyt läskejä 4 kuukaudessa. Mutta neuvoksi muille laihduttajille: älkää sortuko takaisin niihin herkkuihin niin kyllä ne kilot karisee...kun ei syö makeaa ja jauhotuotteita ei ole mitään ongelmaa saada painoa ales. Nyt on kyllä sellainen fiilis että tää onnistuu ja nuo seuraavat kilot lähtee kyllä aika nopsaan pois...tavoite siis tuo 75 kiloa ja siitä sitten vielä muutamia kiloja ja senttejä pois...vatta on aika ihranen vielä joten sitä täytyy saada pienemmäksi ja rankasti...

Nyt tää likka lähtee taas töihin...joten tsemppiä kaikille...jos minä pystyn laihduttamaan niin pystytte te muutkin...olen ollut nimittäin aina niiiiiiiin epätoivoinen tapaus tässä laihdutuksessa ja joka kerta olen epäonnistunut ekan 10 kilon jälkeen...eli toivoa on tytöt meillä kaikilla....se vaan pitää naksahtaa tuolla pääkopassa että nyt mä onnistun!!!!