täällä minä vielä olen jos joku on mua kaipaillut:))) Paino on seissyt samassa kohta varmaan 2 kuukautta...en muista edes milloin se olisi laskenut....paitsi tällä viikolla!!!

Puntari näytti 77.7 kiloa eli pudotusta viime kerrasta jonka olen taulukkoon merkannut on 1.1 kiloa...kokonaispudotus on siis 24.1 kiloa...Bmi 28.54...tavoitteista ollaan aika kaukana...no ne on muuttuneet matkan varrella mutta kohti 75 kiloa mennään ja siitä vieläkin sitten alaspäin...minne asti se jää nähtäväksi...jokainen pois saatu kilo on ilon aihe mutta jokainen pysyvästi pudotettu kilo on vielä enemmän ilon aihe...

Ei mulla suurempia ongelmia ole ollut...sanoo henkilö joka juuri söi Vienetta-jäätelöä:))...no ei kai tuo haittaa...puutarhalla olen vielä ollut töissä ja tänään oli hirveän kuuma...40 astetta varjon puolella kasvihuoneessa...tuntui että kasvojen ihoa kiristi kun niin aurinko paistoi ja kuumensi...teinkin päätöksen että nyt laitettiin pulju kiinni klo 15. Ei vaan jaksa enää norkoilla koko päivää siellä kun asiakkaita ei välttämättä käy enää tuon kolmen jälkeen...tulkoot huomenna uudelleen...olenpas minä asiakasystävällinen yrittäjä...mutta kun on yli 2 kuukautta tehnyt ympäri pyöreitä päiviä niin ei enää jaksa tuolla helteessä odotella jotain 2 euron ostajaa...anteeksi vaan...kyllä te ostajat olette tervetulleita mutta aukioloaikojen puitteissa...eikä niin että kun mulla meni viime viikolla puutarha kello 17 kiinni niin illalla klo 8 tuli eräs rouva huutelemaan pihalle että saisiko kukkia...no olin juuri menossa saunaan mutta pakkohan sitä oli lähteä...sanoin vaan että kiitä luojaa ettei tuo meidän toinen koira ollut vapaana niinkuin yleensä iltaisin on...nyt voisi olla hampaan jäljet takapuolessa...mun täytyy kyllä sanoa et en minä ite kehtaisi pöllähtää kenenkään puutarhurin pihaan jos liike on mennyt yli 3 tuntia sitten jo kiinni..ehkä ei ihmisille tule mieleen että työtähän me yrittäjätkin tehdään ja se vapaa-aika on myös meille tosi tärkeää...moni on kysynyt onko nuo aukioloajat ihan hirveen tarkkoja...mä olen oppinut sanomaan että on...mitä niitä kannattaa tien viereen laittaa jos ei ne päde vaan saa tulla vaikka kahdeltatoista yöllä ostelemaan kukkia...jos meilläkin on puutarha auki jo pääsiäisestä ja juhannukseen asti tehdään pitkää päivää niin kyllä pitäisi ehtiä hommaamaan kukat jokaisen...ja niitä paikkauskukkia ehtii kyllä ostelemaan lyhyemmilläkin aukioloajoilla...No tulipas taas vuodatettua tollasta "työasiaa"..mutta välillä ottaa pannuun ja rankasti...

Mitäs teille muille kuuluu? Onkos paino tippunut vai pysynyt samoissa? Ei kai se vaan ole noussut? Semmoista ei suvaita kenellekään...syksyä aletaan odotella ja sinne asti pitää ainakin pysyä niissä lukemissa mihin ollaan päästy alimmillaan...syksyllä jaksaa taas paremmin lenkkeillä...nyt on kyllä pikkasen liian kuuma juosta....vaikka joka ilta olen hauveleiden kanssa lenkillä käynytkin...ja hyötyliikuntaa tulee puutarhalla ja nyt on taas se aika kesästä jolloin etsitään hukkakauraa viljapelloilta...siinä kun siellä paarmojen seassa kävelee niin kilot tippuu...tai ainakin hiki virtaa...ja sen kierroksen kun tekee muutaman kerran kesän aikana niin johan saa kävellä saappaat jalassa pitkin tanhuvia...Se on semmoista "etsii muttei soisi löytävänsä" hommaa...

Yritän pikkuhiljaa alkaa päivittelemään tätä mun blogia useammin...jotenkin on vaan ollut niin laiska ettei ole viittinyt ja tietysti kun paino on junnannut samassa niin on ollut tyhmää toitottaa sitäkin kaikille kuuluvaksi...jos se nyt alkaisi taas tippumaan että innostaisi enemmän kirjoittelemaan ym. Olen mä teidän blogejanne käynyt katsomassa mutta moni on teistäkin lähtenyt viettämään kesälomaa...joten Hauskaa Lomaa kaikille ja muillekin hauskaa kesää!!