Miksi ihminen on TYHMÄ?? Siis miksei se mene jakeluun että kyllä ne kilot tulee takaisin jos alkaa syömään taas samaa sapuskaa kuin ennen laihdutusta....voi hitto!! Kauhea totuus iski minulle kun kävin aamulla vaakalla...sen vuoksi tää mun päivityskin on mennyt tänään näin myöhäiseksi kun olen ollut SHOKISSA!!! Apua!!! Vaaka näytti karmivat 81.5 kiloa...jumalauta likka nyt ryhdistäydyt....kohta sä painat sata kiloa...taas kerran.

Pakko, pakko, pakko ja vielä kerran pakko.....sika mikä sika...joulu meni jo ja tää possu vaan syö ja lihoo...hemmetin herkut...pois ne meidän kaapeista....kohta tullut kymmenen kiloa takaisin....järkyttävää!!!

En tiedä miten tästä selvitään..ei ainakaan tän päivän syömisillä tule sen parempaa tulosta...siispä huomenna se vasta alkaa...se samoinen kuuri mitä mä noudatin viime tammikuusta lähtien....helmikuun loppuun on saatava paino 74 kiloon..ja sehän onnistuu...siitä ei ole ollenkaan epäilystä...nyt tää loppu tää kropan rääkkääminen liialla herkuttelulla....

Yrittäkää tsempata mua!!!