Ja täällä taas...ja paino samassa...ei saanut innostusta alkuun edes...no en kyllä yhtään ihmettele..stressiä ollut...suhde karikolla ja loppu..mutta nyt taas elämä hymyilee..piru yhestä ukosta...ei se ollut edes se "oikea". Uutta kehiin ja parempaa...

Paino oli aamulla 81.5 kiloa..eli samoilla lukemilla mennään...tämän viikon olen ollut hiilarittomalla ruokavaliolla..siis melkein...mutta paino ei ole pahemmin mennyt suuntaan jos toiseenkaan....lenkillä olen käynyt mutta ne ovat yhtä tuskaa...joulukuussa leikattu polvi on siis edelleen kipeä. Lääkärin diagnoosi oli että polvikierukan repeytymä on uusinut heti leikkauksen jälkeen eli mua taitaa odottaa uusinta leikkaus...voi vide....en mä mihinkään operaatioon ehdi...puutarhalla alkaa työt ja juhannukseen asti on mentävä tällä kintulla...

Mutta tota painoa mä yritän tiputtaa ihan tosissani nyt pois...uusi elämä alkaa....vanha unohdetaan ja sydänsurut on poissa....se on muuten ihme et vaikka sitä huomaa että suhde ei toimi sitä yrittää kynsin ja hampain pitää siitä kiinni...mut sitten kun sen ratkaisun tekee niin voi helpotuksen huokaus..kuinka hyvä on olla taas yksin...ei tarvi stressata et onko toinen luottamuksen arvoinen tai vastaavaa...sinkkuna on nyt ainakin hyvä ollacheeky...

Yritän tästä nyt piristyä ja alkaa laittamaan päivityksiä hiukka useammin...ainakin kerran viikossa....käyn taas lukemassa teidän sivujanne niin tiedän missä menette...KIVA OLLA TÄÄLLÄ TAAS!!!