Ja näköjään ikuisesti pullukkana...painoa on ihan hirveesti...tai nyt se on tullut huippu lukemasta alas jo 7 kiloa.  Vaaka kävi 95 kilossa...aatelkaas sitä...rakkaus lihottaa on kyllä niin totta..no nyt on toikin rakkaus loppu niin loppui tän tytön mässäys..itsenäisyyspäivästä lähtien oon taas noudattanu tota samaa ruokavaloita millä mä sain silloin "joskus" sen 30 kiloa pois...vaaka näyttää nyt siis 88 kiloa...luoja että kilot tulee takaisin äkkiä..ja turha mun on syyttää sitä että mulla on toi polvi leikattu vuoden aika 2 kertaa...ei se syömisiini ole mitään vaikuttanut...mutta sitä kun "asettuu" paikoilleen niin alkaa taas syömistavat muuttua..siis samaan vanhaan suuntaan..
No nyt ei enää mitään herkkuja...mulle on ainoa mahdollisuus totaalikieltäytyminen herkuista..muuten mä sorrun...mä en tiedä mitä tarkoittaa vähän tai kohtuudella...suklaalevy menee kokonaan..ei mitään paloja...eli jos kukaan enään täällä mun blogissa vierailee niin terve vaan...täällä mä taas nöyränä tyttönä olen...ja tästä se lähtee tää päivitys...
Mutta täytyy sanoa että mä olen ihmeen hyvin saanut itseäni niskasta kiinni...tavoitteena on tämän kuun loppuun saada tollanen 6 kiloa pois...ja minusta se on ihan mahdollista...ja jos tavoitteita laitetaan niin se on tuo 75 kiloa..siihen mä olin tyytyväinen viimeeksi kun sen painon saavutin...tärkeintä on että kun tuon painon saavutan sen myös pidän..ei enää mitään jojoilua..
Sunnuntaina on sitten seuraava painon tarkistus...toivotaan että alespäin on suunta...
Tapaillaan ja tsemppiä kaikille keitä vielä täällä tapaan!!!!