Ja vuodatuskin taas pelaa...ja varmaan menee aikaa kun osaa kaikki niksit ja konstit täällä..toivottavasti lukijoita vielä löytyy tälle mun laihdutusblogilleni....

Eli kerrataanpas hiukan viime kerran postausta...painoa oli siis tullut lisää ja ihan liikaa...puntari näytti jo 95 kiloa ennen joulukuuta...mutta siitä ollaan onneksi tultu jo 11 kiloa alas...eli 7.12. aloitin taas hiilarittoman ruokavalion ja lenkkeilyä joka päivä...joten täytyypi sanoa et oon tosi tyytyväinen tuohon painon tippumiseen...puntari näyttää siis 84 kiloa tällä hetkellä...maanantaina on taas virallinen punnituspäivä...sitten nähdään onko tuosta lähtenyt vielä paljon...tavoitteita en ole itelleni asettanut...kilo kerrallaan mennään ja tosi tyytyväinen olen kun pääsen taas alle 80 kiloon....sanotaan että tuollainen 76 kilon paino olisi mulle ihan passeli...sen alle kun menee on naama liiankin ryppyinen..kiinteytystä kaipailee kyllä nää ihrat mutta kuten sanoin kilo kerrallaan alaspäin ja katotaan mihin rahkeet riittää...mutta jos jotain opin tosta viime kerrasta niin nyt en todellakaan enää anna painon nousta takaisin...ja se kuulkaas käy helposti...että tsemppiä vaan kaikille taas..kai täällä joku vielä käy kurkkimassa et mitä mulle kuuluu...