Erehdyin käymään äsken vaa´alla ja se olisi pitänyt olla tekemättä...paino ihan samassa mitä viikko sitten sunnuntaina. Vaikka en mä yhtään ihmettele...menkat ollut tällä viikolla ja maha on pelanut ihan sikaa. Yleensä menkkojen aikana maha pelaa liiankin hyvin mutta tällä viikolla on ollut ihan sekaisin suolentoiminta. Ja sitten vielä toi kaalisoppa teki tehtävänsä...hirvittää sunnuntain punnitus jos ollaan samassa pisteessä edellisen punnituksen kanssa. Luulisi et edes muutama sata grammaa olisi tippunut. Masentavaa. Joko se nyt alkaa junnaamaan toi paino..ja luulisi että tästä ihrakasasta lähtisi joka viikko vähintään 2 kiloa veks. Olenkohan mä syönyt liikaa? Vai mikä mättää? Nyt pitää ottaa nää pari päivää tosi tarkasti eikä syödä yhtään ylimääräistä ja laskea tarkkaan kaikki pisteet mitä tonne suuhun laittaa. Nimittäin pisteitähän tässä syödään. En sano enää mitä mä söin vaan kerron aina perheelle et nyt olen syönyt sen verran pisteitä...hassua eikö vaan.

Jäsenet on kaikki tosi kipenä eilisen työurakan jälkeen. Yöllä piti ottaa särkytabltteja et sai nukuttua. Olkapäät ihan loppu, ja molemmissa käsissä vaivaa tenniskyynerpäät. Hierojalle pitäisi mennä mut ei malta, kehtaa ja viitsi. Onneksi on tollanen halpa hierontavehe tossa nojatuolissa jossa tulee välillä istuttua, mut sekin tekee liian kipeää. Noita särkylääkkeitäkään (Panacod) ei kauheesti voi ottaa kun pistää mun mahan ihan lukkoon, siis aiheuttaa ummetusta. Täytyy vaan yrittää kestää kipuja että laihtuisi. Kamalaa elämää. Mutta "kauneuden " vuoksi pitää ja täytyy kärsiä.

Sorry muut laihdutusblogien kirjoittajat jos en ole kirjoittanut kommentteja teille, mut olen kyllä käynyt kattomassa ja lukemassa jokaisen kuulumisia. Monella on samanmoisia ongelmia et paino ei tunnu laskevan, mut niinhän se on aina. Eihän toi paino voi heti lähteä kun se on vuosien saatossa tullut. Kyllähän nää pussilaihduttelijat tuntuvat painoa tiputtavan ja sitä täällä kateellisena ihmetellään. Välillä alkaa tuntumaan et pitäisikö sitä itsekkin ottaa parin viikon pussikuuri et sais muutaman kilon nopeasti pois. Harkitaan, olisi mulla noita X-pusseja viikoksi tuolla kaapissa...Ja sitten on tää yksi laihduttaja joka laihduttaa Antti Heikkilän dietillä, jestas kun saa syödä hyvin ja paino senkun tippuu. Ihmettelen sitäkin. Minä en edes uskaltaisi kokeilla koko kuuria koska ihan varmasti lihoisin 10 kiloa viikossa...mut kai se kuitenkin toimii muilla.

Nyt mä lähden aamulenkille et toi päänuppi vähän selkeäisi...sitten kukkia istuttamaan ja iltapäivällä täytyisi vielä ehtiä käymään kaupassa...ja huomenna sinne sukulaisten arvosteltavaksi...pitäisiköhän laittaa tiukat legginsit jalkaan ton tunikan kanssa et olisi niillä jotain kauhisteltavaa ...

Iloista ja reipasta perjantaipäivää teille kaikille ja eiköhän taas Tsempata toisiamme et alkaisi kilot lähtemään samaa vauhtia kun lumet sulaa...