mennyt alle sadan. Tai oikeastaan onhan siihen matkaa...800 g. Eli tämän aamuisessa punnituksessa paino oli 100.8 kg joten viikossa olen laihtunut 1,4 kg. Yhteensä olen näiden kahden viikon aikana laihtunut siis, osaanko laskea, 3,7 kg. Ihan hyvä suoritus vai mitä?

Eilen illalla huomasin että olin jatkuvasti jääkaapin ovea aukaisemassa, mutta tajusin sitten et hei, mitäs sä täältä etsit? Ihmeellistä että sitä välillä tulee sellainen tunne et pitäisi saada napostella jotain. Ja ihmeellisesti toi paino vaihtelee, eilen aamun paino olisi ollut 300 g vähemmän, mutta kun virallinen punnituspäivä on tää sunnuntai niin minkäs voit. Mutta toivotaan että viikon päästä menee jo paino kaksinumeroisen puolelle. Vanhasta kokemuksesta tiedän et alkaa aina vähemmän ja vähemmän tippumaan. Mutta hiljaa hyvä tulee vai mitenkäs se sanonta meni?

Nyt lähden viemään koiria taas aamulenkille ja päivällä on pikkasen puutarhalla töitä ja sitten taas koirien kanssa iltalenkille. Sitähän tää mun elämä on, koirat vie lähes kaiken vapaa ajan. Yölläkin, sain taas houkutella niitä kahden aikaan sisälle kun eivät millään halunneet tulla tuolta viileästä sisään lämmittelemään. Sitten ne keksi et voidaanhan me leikkiä vaikka hippaa keskellä yötä: minä juoksen perässä ja yritän ottaa kahta koiraa kiinni, saapaat jalassa ja yöpaita päällä. No, piristäähän tuollainen kummasti...ehkä polttaa rasvaakin...

Tsemppiä meille kaikille laihduttajille! Kyllä tästä hyvä tulee!