Eipä tässä kummempaa kerrottavaa ole..kunhan taas istahdin tähän koneen äärelle ja noi sormet alkoi kirjoittaa. Nyt on saatu kirjanpitohommat vihdoinkin tehtyä  ja voin alkaa elää normaalia elämää...tuntuu että kuukausi on mennyt täällä toimiston puolella eikä päivisin ole paljon jalkoja liikutellut...onneksi on nuo koirat että niiden kanssa on sentään käynyt lenkillä. Nuo kovat pakkasetkin alkaa olla mennyttä elämää joten ehkä tässä pääsee/tarkenee tekemään pidempiä kävelyreissuja. Ensi viikolla alkaa kasvihuoneella työt ja mä ihan odotan että pääsen tunkemaan käpäläni multaan...on ollut pitkä talvi ja nyt haluaa jo päästä kevättöihin kiinni.

Täytyy muuten kehua tota Ceridal-öljysuihketta mitä toissa päivänä ostin...kyllä on iho nyt niin ihanan pehmeä...alkaa näyttää jo muulta kuin "mosaiikki-pintaiselta" korpulta esim. noi kädet...pullo ei vaan ollu mikään kauhean iso et jos sitä lotraa koko vartaloon on hyvinkin äkkiä loppu. Mikähän siinä muuten on tai ainakin mulla on et kun alkaa laihduttamaan ja sitten kun saa painoa pikkasen pois alkaa muutenkin huolehtimaan ittestään enemmän...Mä olen tehnyt kasvohoitoja, kuorinut ihoa, hoitanut jalkapohjia, lakannut kynsiä ja alkanut pikkasen meikkaamaankin...Ennen olin kun riihen seinästä revitty...ei mitään pakkelia naamassa kun kauppaan lähti....kai sitä näytti ulkopuoleta samalta mitä sisältä tuntui...kyllästynyt omaan lihavaan olemukseen. No toivotaa että kun noita kiloja lähtee vielä lisää (reilusti) niin alkaa tuo ulkoinen kauneus puhkeamaan sisäisen kauneuden myötä...

Ostin taas pari motivaatio vaatetta...ihanan puseron ja kivan t-paidan. Toivotaan että toi pusero mahtuisi mulle maaliskuun lopussa kun mulla on silloin yksi tilaisuus missä pitäisi olla pikkasen edustavamman näköinen....nyt oli kyllä niin tiukka että kaikki makkarat näkyi...Kappahlistakin tuli mainos kotiin ja olipas siinä ihania kukka puseroita....mutta niiden osto jätetään kyllä lähemmäs kesää...

Syömiset on pysyneet hallinnassa...luin jostain sellaisesta tutkimuksesta että lihavat pettävät itseään laihduttaessaan...Ihminen kun laittaa ylös syömisiään niin 40 % jää laittamatta kuulemma muistiin..sitä itse huomaamatta. Ja mä uskon että tossa on paljon totta...ihan omasta kokemuksesta esim. ollessani painonvartijoissa...Sitä monasti ihmetteli kun ei laihdu vaikka on syönyt pisteiden rajoissa...mutta loppujen lopuksi kun alkoi muistelemaan paremmin  huomasi että hei jotain on unohtunut listasta..tossa painonvartijoiden pistelaskussa on myös se vaara että alkaa nuo annoskoot suurentua mutta pisteet pysyvät samassa..eli semmoiset jotka syövät nyt "pisteitä" niin muistakaapa välillä mitata ja punnita niitä teidän annoksia sillä hyvin äkkiä sitä alkaa silmä pettää ja se 2dl muuttuu omissa mittauksissa 4 dl...sillä niin mulle ainakin kävi ja tätä painotettiin useinkin siellä painonvartijoiden ryhmässä: mitatkaa annoksianne.

Tää viikko on taas naistenvaivojen viikko...tiistaina alkoi menkat ja nyt on semmoinen pienoinen turvotuksen olo...vattahan mulla pelaa aina menkkojen aikana liiankin hyvin...eli onneksi ei tuu ummetusta ym. vaikka vatsaa nipisteleekin. Ja ei mulla tuu mitään mielihaluja syödä herkkuja menkkojen aikana niinkuin monelle muille...miksi tulisi? Ehkä mulla ei noi hormoonit niin enää pelaa tässä iässä...samanlainen viikko kuin muutkin viikot kuussa...onneksi.

Viikonlopuksi ei ole mitään kummempia suunnitelmia muuta kuin paljon ulkona olemista...tänään täytyisi yrittää siivota huushollia...alkaa villakoirat hyppimään jo silmille. Mistähän noita villakoiria ilmestyy tänne yläkertaankin kun ei tänne ole noilla koirilla mitään asiaa...tai siis ne eivät uskalla tulla rappuja pitkin. Outoa. Kaiketi nuo kissat tuovat ne perässään...

Mutta nyt täytyy piristyä ja ottaa imuri käteen ja jahtaa nuo karvatuput ulos...eiköhän tuossa siivousurakassakin muutama kalori tule kulutettua.