ilmoittaa että vielä täällä jatketaan samaa rataa eli yritetään olla vähemmällä ja kevyemmällä ruokavaliolla. Kummasti sitä haluaa kirjottaa tänne kaikkien luettavaksi että missä mennään. Jos tulisi viikon tai kahden paussi kirjoituksiin sitä varmaan moni heti luulisi että no niin, repsahtihan se kuitenkin....Niin mulla ainakin on tullu mieleen kun oon kattonut tuolta blogikategoriasta noita Laihdutusblogeja et moni on jättänyt leikin kesken kun ei ole moneen viikkoon tai kuukauteen kirjotellut. Mikäs ihme se nyt on...itse on alkanut tuhat laihdutuskuuria asenteella että nyt mä onnistun ja tää on se viimeinen kerta...ja paskat! Jos oltaisiin onnistuttu ei oltaisi tässä kirjottelemassa että paino on 104.5 kg ja nekin kilot täyttä ihraa. Mutta hei, NYT mä onnistun ja tää on viimeinen kerta...

Päivä meni hyvin, ei ongelmia syömisen suhteen. Ja olen muistanut juodakin enemmän, vaikken ole lähelläkään 2 litraa, ehkä kahvin kanssa noin 1 litra. Lenkillä yritin ottaa jo muutaman juoksuaskeleen mut koirathan alkoi hyppiä kun eivät ole ennen moista nähneet...luulivat että hulluksi olin tullut..Pikkuhiljaa tässä taas yritetään nostaa kuntoa ja toivotaan että joskus noita juoksuaskelia tulisi useampi peräkkäin, kenties jaksaisi juosta 10 km...

Palaillaan huomenna asiaan...